همه ما به نوعی تولیدکننده محتوا هستیم، تولیدکننده محتوایی که یا این کار را برای دل خودمان و دوستان و آشنایانمان انجام میدهیم یا تولیدکننده محتوای حرفهای هستیم و در ازای تولید محتوا، انتظاراتی همچون تبلیغ محصولاتمان، گرفتن بازخورد یا و یا شناخته شدن را داریم.اگر شما هم در زمره دسته دوم قرار دارید، سایتی از آن خود دارید، یا در شبکههای اجتماعی مشغول به فعالیت هستید و برای هنر یا خدمت خود تولید محتوا میکنید اما نتایج رضایت بخشی ندارید، کسی شما را نمیبیند و از کارهای شما بازدید نمیکند و درنهایت کسی از شما خرید نمیکند، به تنها چیزی که احتیاج دارید، استراتژی تولید محتوای مناسب است.داشتن استراتژی در تولید محتوا به شما کمک میکند تا آگاهانهتر، هدفمندتر و با مصممتر وارد فضای تولید محتوا شوید، هدف گذاری کنید، تقویم محتوایی خودتان را درست کنید و به این ترتیب قدم به قدم با دانش و آگاهی به سوی هدفتان پیش بروید.
سرفصلهای وبینار
ما در وبینار رازهای موفقیت در تولید محتوا برای هنرمندان، به شما میگوییم که چطور در فضای آنلاین و مجازی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید، راز و کلید اصلی استراتژی محتوا و به طور کلی بازاریابی محتوا، ارتباط برقرار کردن با مخاطب مطلوب است.
این وبینار، یک وبینار خشک و بیروح درباره اطلاعاتی که همه جا یافت میشود بلکه روشی عملی و درعین حال علمی برای ساخت نقشه راه تولید محتوا است. ما در این وبینار از عناصر سازنده یک نقشه راه موثر یا همان استراتژی محتوا صحبت میکنیم، سوالها و سرفصلها ساده است:
- شما چه کسی هستید و چرا باید دیگران خواستار محتواهای شما باشند؟
- چه هدفی را دنبال میکنید؟
- مخاطبتان را چه قدر میشناسید؟
- چطور باید مخاطب مورد نظرتان را پیدا کنید؟
- انتخاب نوع محتوای متناسب با مخاطب
- تهیه تقویم محتوایی
- تولید محتوا
- بررسی محتوا
- کانالهای توزیع محتوا
- و درنهایت ارزیابی محتوا
این وبینار برای چه کسانی مفید است؟
- اگر شما فرد خلاقی هستید و آثار خلاقانهای تولید کردهاید که دیده نمیشود
- اگر شما هنرمندی هستید که محصولاتی دارید و محصولاتتان طرفداری ندارد.
- اگر شما در حال تولید محتوا هستید و آثار و محصولاتتان را به نمایش میگذارید اما بازخورد و همراهی و توجه کافی جلب نمیکنید.
شما میتوانید با تدوین درست استراتژی محتوای خود، دوباره اقدام به تولید آگاهانه محتوا کنید و در این مسیر دوستان و همراهان خود را بیابید.
دنیای مجازی، فرصتهای جدیدی برای هنرمندان فراهم کرده که ارتباط آنان با مخاطب را تسهیل میکند اما ضروری است که پیش از وارد شدن به این فضا، زبان ویژه این فضا را یاد بگیرید و در مسیری هدفمند تلاش کنید.
یکی از مشکلات مهم هنرمندان امروزی این است که چندان به این زبان تسلط ندارند و با آزمون و خطا در این مسیر قدم برمیدارند و گاهی سرخورده میشوند.
بخشی دیگر از هنرمندان آنچنان در دنیای درونی خود و در دنیای پرراز و رمز هنر غرق میشوند که بحث ارائه، بازاریابی و فروش آثار هنری خود را کمابیش به فراموشی میسپارند.
متاسفانه آمار افراد خلاق، هنرمندان ماهر و توانمندی که آنچنان که باید دیده نمیشوند، زیاد است، بخشی از این اتفاق به خاطر انزواطلبی یا نشناختن حوزههای آنلاین و جدید ارائه و کسب و کار است که خوشبختانه برای همه این موارد، راه حل وجود دارد.
بنابراین اگر شما هم خلاق، ایدهپرداز و هنرمند هستید اما هنوز نتوانستید مخاطبان خود را به خوبی پیدا و با آنها ارتباط برقرار کنید، این وبینار برای شما است.
اینجا میتوانید ثبت نام کنید
2 پاسخ
اگر دوباره این وبینار برگزار شد به من اطلاع دهید🙏
سلام. ممنونم که برامون پیام گذاشتید. نام شما به لیست ما برای اطلاع رسانی در دورههای بعد اضافه شد. پایدار باشید.